Kissemiss har åkt hem...

Nu har älskade Margit åkt.
Mamma hämtade henne när vi var och tränade.
Kändes tomt redan när jag öppnade dörren till lägenheten trots att jag inte visste då att hon farit, men det märktes på en gång.
Vem ska nu prata med mig varje gång jag öppnar dörren? Och vem ska nu väcka mig på morgonen?
Vem ska nu ligga under mitt täcke och se söt ut?

Åh Margit, jag saknar dig ju redan!!

Tack mamma för att jag fick vara kisse-vakt. Självklart vill jag gärna ta en fika eller picknick, det lät jättemysigt! ♥

Kommentarer
Mamma och Margit

Hon hälsar och tackar för trevligt sällskap, igår var hon ute och patrullerade sina marker, sen in och tvärpussa på D som saknat henne megamcket också, sen har hon pratat med oss och berättat allt vad som hänt hos dig ;-)

Inatt fick jag sova med en mjuk och len spinnande Margit mot min mage... MYS!

Datum: 2009-08-10 Tidpunkt: 09:08:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0