Helt slut, men väldigt nöjd.

Har varit ute på en joggingrunda i den otroligt härliga kvällen. Och så bra det gick!! Trodde inte alls att det skulle gå såhär bra, nu när jag inte kunnat springa på ett par veckor. Jag kände inte av knäet något alls, men på slutet fick jag lite ont i ena ljumsken, det var allt.
Jag gick först för att värma upp och sen joggade jag. Hade inte alls trott att jag skulle springa så pass långt, men benen bara fortsatte att springa. Allra sista biten innan jag började gå fick jag dock plåga mig, så då var det mest tjurighet. Men ändå! 2,7 km blev det sprunget i ett sträck, på 16,34 minuter. Sen gick jag i 6 minuter och sprang sedan i ca 2,4 minuter innan det var dags att gå sista biten hem. Totalt sprang jag ca 3 km och rundan är på ganska precis 4,9km!
Jag är så himla nöjd!! Hoppas att det här håller i sig nu!



Det går bra nu, kompis det går bra nu! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0