Gym: Triceps och mage

Blev ett stenhårt triceps pass idag. Riktigt roligt.
Fick nämligen med mig J, och då blir man ju extra sporrad. Eller hur? ;)
Gillar mycket att ha någon att träna med. Blir inte lika hårt när man kör själv på nått sätt.
Så Fia, jag längtar megamycket tills vi kan träna tillsammans igen!!

Mag-delen blev inte lika hård. Fast egentligen blev den hårdare. Både jag och J hade sådan hemsk träningsvärk sedan vi tränade i söndags så det gjorde nästan ont. Fick köra på lättare vikter. Men vi tog oss då igenom alla 3 övningarna iallafall.
Så det gjorde vi bra tycker jag!

Jag har lyckats tappa bort mitt anteckningsblock, antagligen på Iksu. Suck! Virriga jag...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0