Grattis Lillebror!

Nu är lillebror grattad och (tillfälligt) inflyttad hos mig. Blev ganska stressigt, swosch in med lillebror och hans saker, swosch iväg till jobbet. Blev bara 5 min sen som tur är.
Jobbar med andra ord övertid idag. Trött och hungrig är jag nu, men som tur är så är det snart middag.

Dagen har känts ganska seg än så länge. Gick alldeles för fort imorse men sen man kom hit har det gått långsamt.

Ska väl visa lillebror vars han ska ikväll, fast jag ska skjutsa honom imorgon så det kanske jag inte behöver kom jag på. Jaja vi får väl se!

Dagvecka till veckan, men ledig på fredag. Skönt!

Kommentarer
S a n d r a ♥

Sv: Tack :)

Datum: 2009-08-30 Tidpunkt: 21:53:57
Blogg/URL: http://lovato.blogg.se/
Ami

Sv: Nja, jag gillar hästar och så men är inte så där suuuper insatt, men jag tror nog att det bara är för min satans allergi, men jag brukar ändå hänga med min kompis till stallet och hjälpa till:)

Datum: 2009-08-30 Tidpunkt: 21:54:16
Blogg/URL: http://amiz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0