Fortfarande såå trött

Är fortfarande lika trött som när jag åkte från jobbet. Funderar om man ska försöka sova en liten lur kanske? Bara man kan somna ikväll så. Det är ju det jag inte brukar kunna. Fast jag inbillar mig att jag typ blir så övertrött att jag är pigg istället om jag håller mig vaken för då brukar jag inte heller kunna somna förrän vid 12. Ond cirkel.

Blev ingen träning efter jobbet, min vän hade annat att göra så vi ställde in. Får försöka ta det i helgen istället.

Eventuellt ska jag jobba övertid i helgen också. Ovanligt va?! Eller inte.. men det ger bra pengar! Som man kan spara, och betala av tv´n med och göra roliga saker med!

Nej nu ska jag nog ta en powernap tror jag. Är så himla trött!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0