Förkyld

Ursch vad jag snorar och har mig, det är verkligen inte trevligt idag.
Men det är bara att bita ihop och hoppas att man orkar hela veckan för jag har ingen lust att vara sjuk på en kvällsvecka..
Bara jag inte får feber så ska jag nog stå ut, så länge det bara är snor så går det ju bra.

Hade lite och göra så jag har färgat mina ögonbryn, äntligen. Men jag hatar att se mig själv i spegeln tills färgen som fastnar på huden har försvunnit, man ser ju så dum ut!

Nu tänkte jag åka och spana lite soffor, kanske man hittar någon som passar här och då vet man ju vilket pris man hamnar på också!

Sen blir det jobbet..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Mamman...

Gah! Du får inte köpa soffa redan, du får allt lov att vänta tills jag hunnit flytta åtminstone ;-)

Datum: 2009-08-10 Tidpunkt: 16:51:07
Sofie

På söndag eller måndag kommer jag upp igen =) då måste du se vår nya lgh. Då ska det tapetseras och doonas :D wei!

Datum: 2009-08-11 Tidpunkt: 10:08:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0