Trött trött trött SOV GOTT!!

Nu är det en trött Beffa som ska hoppa i säng.
Ska upp och släppa ut hästarna imorgon!
Sen ska jag träna.
Och mellan det, sova sova sova. Så stör mig inte! Hahaha.
Kanske går lite bättre att sova imorgon iaf, än vad det gjorde imorse. Hoppas det!
Jobbade in lite flex ikväll. Kan ju behövas eftersom jag råkade ligga lite minus nu upptäckte jag. Inte bra! Haha, eller joo. Men jag får typ panik då!
Ska gå och joina min Elsk i sängen. Han är nyklippt så jag måste ju se om det syns när han sover :P haha.

Nej nu måste jag slita mig. Ser typ i kors ju!! Megaüber trött!!

Sov gott!! (och väck mig inte, tack!) (Äre nån som vill nått så får ni skicka ett sms istället, så kanske jag ringer upp när jag vaknat, hahaha)

Kommentarer
Tina

Hej! Har svarat på ditt inlägg på min blogg :)

Datum: 2009-04-08 Tidpunkt: 12:05:56
Blogg/URL: http://metrobloggen.se/zweety
Jennifer

Sv: Ja jag har faktiskt funderat på ett sådant, de var inte så farligt dyra faktiskt! Sedan så vore det ju lite spännande att prova, har ju haft BoT på hästen så det vore ju kul att få känna själv vilken effekt det ger.

Datum: 2009-04-08 Tidpunkt: 19:05:30
Blogg/URL: http://www.dressyrbloggen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0