Tisdag

Jag skulle ju sova ut idag, så länge jag bara kunde.
Istället vaknade jag klockan 9.
Då blev jag less och rastlös så jag käkade frukost och drog till gymmet.
Körde rygg, axlar och mage idag.
Det gick bara fint. Tror jag kom ihåg alla övningarna som S visade mig ;) haha. Fick lov att fråga Elsk igår så jag skulle komma ihåg vilka jag skulle köra.
Glömde min mp3 idag igen och det är inte roligt!
Jag MÅSTE komma ihåg den nästa gång, är så oerhört tråkigt att träna själv utan musik. Man blir ju mer peppad med musik också.
Nu skiner solen ute och mina ben vill allra helst ut och springa. Men jag ska ju snart till jobbet så jag får ta det en annan dag. Hoppas på fint väder i helgen istället. :)

Kommentarer
Bea

Fin blogg du har :D

Datum: 2009-04-07 Tidpunkt: 12:26:13
Blogg/URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Elin Thor

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera, kika in på bloggen och se hur du gör :) Ha en bra dag!

Datum: 2009-04-07 Tidpunkt: 14:14:24
Blogg/URL: http://kopochsalj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0