Stallkväll?

Ska åka ut till Dust nu.
Är helt slut och väldigt trött efter dagens jobb. Förkylningen är elak tycker jag!
Förstår inte riktigt just nu hur jag ska orka släppa ut hästar hela helgen plus jobba söndag. Men det kommer nog att ordna sig, som vanligt.
Hade tänkt ta hand om min Dust idag, borsta lite på honom och tvätta svansen kanske. Då borde han bli glad!
Elsk har ju L som sällskap och vi har inget speciellt inplanerat ikväll, så det får nog bli en liten stallkväll tror jag.
Blir nog mysigt!
Nyss snöade det ute, nu är det strålande sol? Aprilväder? Skönt med sol iallafall, den får gärna stanna uppe hela helgen tack!
Nej, nu ska jag fara innan klockan blir för mycket, ville bara slänga in ett inlägg först!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0