Söndag

Vilket underbart väder det varit idag!
Synd bara att man spenderat dagen innomhus. Men så kan det gå!
Funderar på en prommis ikväll efter jobbet. Vore skönt!

Slutar snart, fast jag vill typ inte gå hem egentligen. Jag vill ju jobba till halv 12 som alla andra.
Tog iallafall den här övertiden i tid så jag inte ska behöva skatta bort allt för mycket. Blir skönt att ha några timmar plus på flexen också, det kan behövas nu.

Imorrn ska jag få rida. Det ska bli sjukt roligt! Men jag kommer nog ha en sjuk träningsvärk på tisdag också.
Veckan känns fullplanerad, tisdag ska jag följa Fi som ska tatuera sig, onsdag ska jag och J skotta ur Dustys hage, torsdag är det sista april, fredag inget planerat iofs, lördag åker vi ner till stockholm och Metallica!!

Hoppas ni haft en bra helg!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0