Sömn?

Nått är ju allvarligt fel på min sömn, haha.
Jag brukar ju sova som en stock på kvällsveckorna, möjligtvis ha lite svårt att somna men inte nått problem när jag väl sover.
I måndags fick jag ju kämpa mig upp när jag skulle till stallet, så jag var dödstrött på kvällen. Skulle sova ut på tisdag morgon men vaknade klockan 9!
Igår var det dags för stallet igen och jag vaknade 10 minuter innan klockan ringde.
Dödstrött igår kväll var jag också för jag kunde inte sova något när jag kommit hem från stallet, jag försökte men det gick inte alls.
Imorse vaknade jag 06.05.
Det kändes ju sådär lagomt skönt. Vad gör man klockan 6 på morgonen när man vill sova ut? Det finns ju nada på tvn då!
Suck.
Det är ganska tråkigt att vara vaken så tidigt.

Men nu tror jag att jag ska ringa till Paps för jag tror att han jobbar idag :)

Kommentarer
Bokmalen

Stackare! Hoppas verkligen att du får sova snart. Fast nu har du ju hela långa påskledigheten att vila på!??

Kramen, Maria

Datum: 2009-04-09 Tidpunkt: 09:19:08
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
FREJA LINDSKOG

Jobbigt, fast det är ju skönt att vara uppe så tidigt tycker jag :P

Datum: 2009-04-11 Tidpunkt: 21:31:56
Blogg/URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Bokmalen

Vill du att jag ska plocka ihop böcker jag tycker är bra/verkar bra eller vill du komma förbi å välja!??? Vi tänkte köra iväg dom på tisdag. Är spyless på alla böcker å vill bara bli av med dom snarast möjligt...

Kramen, Maria

Datum: 2009-04-11 Tidpunkt: 23:37:55
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0