Promenad

En härlig promenad i det ljuvliga vårvädret blev det idag. Solen strålade och värmde så det var otroligt härligt att få komma ut på en rask promenix. Blev 4,8 km enligt Fi, en perfekt runda tycker jag.
Måste öka på med promenader nu samt mer jogg, Vårruset är i början på juni men Bellmanstafetten blir det stora målet för i år. Då vill jag kunna springa!
På Vårruset är jag nöjd om jag kan springa lite åteminstone. Att knät pallar och att kondisen åteminstone klarar av litegranna.
Den här veckan blir det nog bara promenader/ ev lite jogg. Om vädret tillåter, annars blir det nog ett gympass också.
Nästa vecka ska det nog kombineras prom/jogg och gym.

Tror det blir ett klokt upplägg..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0