Onsdag (veckans första träningspass)

Det blev ju som sagt styrketräning idag.
Vi körde rygg och axlar och det gick faktiskt jättebra.
Men det känns redan och jag kommer nog ha träningsvärk imorgon faktiskt. Haha. Det börjar höra till vanligheterna det nu!
Men det är så himla roligt och då känner man ju iallafall att man gjort något.

Synd bara att jag har ont i halsen och börjar bli snuvig. Jag hade ju tänkt att jag skulle ta mig ut och springa någon dag i veckan. Det vore så himla skönt att göra det om vädret tänker fortsätta vara såhär bra.

Imorgon blir det träning med söta S igen. Vi ska visst köra ben, rumpa och mage tror jag. Blir nog kalasbra det också!
Ska fara direkt efter jobbet så det blir till att packa väskan nu så jag inte glömmer den i morgon.

Men nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det nog en bok och sängen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0