Helgen..

Igår blev det en rolig kväll med Guitar Hero: Metallica spelande mest hela tiden. Det var sjukt roligt! Jag längtar så tills jag får köpa det ;)
Annars bestod gårddagen av huvudvärk och seghet, låg i sängen mest hela dagen efter att jag släppt ut hästarna. Var väl förkylningen som gjorde sig påminnd.

Idag har jag släppt ut hästarna, vaknade halv 7 fast jag hade ställt väckaren på 07:15. Kom väl hem vid 03 typ. Så jag är lite trött. Ska jobba övertid idag, börjar kl 12.
Sen blir det nog hem och ner i sängen för att se på film med Elsk tills jag somnar.
För imorgon ska jag släppa ut hästarna ännu en gång. Men efter det blir det nog bara sömn sömn sömn!!

Ha en bra söndag!

Kommentarer
vansinnet

Du skulle ha svängt förbi SURF när du var på väg tillbaka! :-)

Fast å andra sidan så hade dom kvarkavarning där så man vill ju kanske inte springa där i onödan.

Datum: 2009-04-19 Tidpunkt: 19:24:50
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Leia

Hejhej!



Allt bra?

Kramar

Datum: 2009-04-20 Tidpunkt: 12:02:29
Blogg/URL: http://onlyforever.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0