Det blev en stallkväll kan man säga..

Nu har jag kommit hem och jag är jättetrött!
Dust hade ju massa lös vinterpäls som jag har stått och rivit bort. Det såg ut som att han tyckte att det var riktigt skönt att bli av med den för han stod alldeles stilla och njöt.
Min lilla pälskling!
Det var väldigt mycket på rumpan och det bara lossnade när man tog i det så jag tog som lös allt och borstade honom sen.
Lillgubben min!
Hoppas det blir fint väder imorgon så han kan få gå ut naken och njuta. Det vore grejjor det!
Elsk ska följa mig till stallet imorrn. Jag har ju utsläpp också ska vi försöka skotta ur Dutt´s hage så den kan tina lite snabbare. De andra hagarna har ju typ tinat fram men han har ju minihage också har han lämnat massvis med hö så det är så isolerat att det inte tinar. Det blir ju lite lättare i sommar också när hagarna ska mockas ur om man tar bort lite nu.

Men nu ska jag faktiskt ta och hoppa i säng för förkylningen gör inte direkt att jag blir piggare.

Sov gott!

Kommentarer
Jessie James

den såldes på gina typ förra sommaren :P hehe!

Datum: 2009-04-17 Tidpunkt: 22:35:00
Blogg/URL: http://jessiemodell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0