Att vara förkyld är väldigt tråkigt..

Igår var jag inte speciellt pigg. Så efter övertidsjobbet for jag hem och la mig i sängen för att se på film med Elsk. Jag minns inte många sekunder av den filmen. Så jag har iallafall fått sova.
Var väl uppe vid halv 7 imorse och släppte ut hästarna. Gick bara fint, solen sken ju så det gick fort att släppa ut dem utan täcken.
Sen har jag bara slappat i sängen resten av dagen. Somnade till en liten stund också.
Det behövdes nog. Mår väl lite bättre idag men har knaprat i mig ipren imorse.
Typiskt att jag skulle gå och bli förkyld nu när jag skulle börja springa.
Men lite gym ska jag försöka orka med i veckan, samt innebandy på torsdag!
På onsdag ska Dusty skos också, det får jag inte glömma!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0