Är våren här nu?

Så otroligt fint väder det är idag, jag hoppas verkligen att våren är här nu.
Det bara spritter i benen, jag vill verkligen ut och springa nu. Men jag har en aning om att det kanske inte är världens bästa idé.
Funderar dock på att slänga på mig några andra kläder och ta mig en promenad iallafall. Iofs så skulle vi fara och gymma ikväll men jag kan ju lika gärna ta en promenad också. Skulle nog vara riktigt skönt!

Tror Elsk skulle följa mig till stallet ikväll, han är så underbar min finaste! <3.

Måste boka tvättid *påminna mig själv* Har glömt bort det ett bra tag nu... :O

Annars så har det varit en ganska dryg och seg dag, vaknade i morse med ett öga som sved och var rött som tusan. Fick lov att försöka pilla ut linserna och ha glasögon idag, det kändes ju inte så skoj. Dessutom har ögat varit irriterat hela dagen och velat rinna och svidit. Väldigt irriterande!!
Dessutom har vi haft trubbel med en maskin så vi har stått stora delar av dagen och det är ju aldrig speciellt kul.

Imorrn kommer förmiddagen ägnas åt fack-möte, mitt första som förtroendevald. Det blir ju intressant, har ju aldrig varit på ett sådant förut! :)

Nej, jag skulle kanske ta och göra slag i saken och ge mig ut på en promenad. Undrar vars jag lagt min mp3?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0