Vaken hela natten?

Jag tror att jag nästan varit vaken konstant hela natten, eller iallfall varit i någon slags halvsömn. Var absolut inte trött när jag gick och la mig, och har sedan legat och vridit på mig halva natten känns det som. Är måttligt trött just nu, men man piggar väl på sig när man kommit till jobbet.
Idag ska jag ringa ATG och hoppas på att komma fram och få en tid. Tänkte att det är säkrast att vara ute i god tid så kanske jag kan få en tid redan veckan efter att Dust flyttat upp igen.

Vad jag avskyr när det känns som att man inte hunnit sova, trots att jag faktiskt drömt i natt så måste jag ju ha sovit, men det kändes som många timmar då jag bara låg och funderade. Jag är bra på att fundera.

Jag drömde om Curre, det var mysiga drömmar. Saknar honom!

Nu ska jag borsta tänderna och åka på jobbet, hoppas denna dag går snabbt! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0