Skor!!

Hade ju spanat in ett par skor igår i VK. Ett par svarta stövlar i skinn från Din sko, de hade någon drive nu så de kostade endast 399 istället för 798!
Pratade lite med Elsk och han tyckte också att jag behövde ett par skor till ;) hehe. Så idag åkte jag och handlade dom!
Också köpte jag en tröja till Elsk, han bad mig hitta något åt honom.. Får se vad han tycker om den! Köpte tights och knästrumpor också.
Sen hämtade jag ut mitt paket från Jula och kom hem. Satt mig och betalade alla räkningar, skönt att det är bortgjort ju!

Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, sen ska jag nog kolla vad S gör, kanske ska titta förbi och hämta stolparna så slipper vi göra det med transporten på!

Kommentarer
vansinnet på färd

Ah. Jag vill också shoppa. Men det verkar inte som att bh-tillverkarna vill att jag ska det. Morr!

Datum: 2008-09-26 Tidpunkt: 16:53:25
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0