Nästan lika trött idag

Är ju nästan lika trött idag som igår, eller jag är lite piggare iallafall. Somnade ju soffan och vaknade när datorn åkte ner i golvet. Sen var det tji att somna klockan 9 som jag egentligen hade tänkt mig.

Idag är en vanlig dag utan några möten och dylikt tror jag. Ska hämta ut mammas paket på posten, och sen kanske vi har tvättstuga, jag kommer inte riktigt ihåg. Får kolla när jag kommer hem.

Försöker peppa Elsk att vi ska åka och styrketräna men får se hur det går. Men nu är förkylningen på en så pass låg nivå att jag vill börja träna igen. Måste komma in i de rutinerna igen innan Dust flyttar tillbaka, annars blir det så svårt då att komma in i både åka-till-dust rutinen och åka-och-träna rutinen!!

Imorgon kommer mamma och pappa! Jag läntar såå!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0