Kliniken

Fick tag på kliniken på första försöket, så den 29e ska vi dit Dust och jag. Passar kanon för han flyttar upp den 27e.

Idag blev han skodd också, det hade visst gått fint. Pappa hade varit duktig och lindat om hans ben också.

Känns nervöst inför klinikbesöket, men mamma ska följa med. Guld.

Är så trött så jag vet inte vars jag ska ta vägen, måste försöka tvinga mig själv att vara vaken några timmar till så kan jag sova för natten väääldigt tidigt. Somnar jag nu vaknar jag väl vid 8 eller nått och kan inte sova inatt sen.. SUCK.

Kommentarer
E

Vi ska snart till ATG också med två ridskolehästar. Det är riktigt roligt att åka dit när det inte är ens egen häst. Då blir det ju mest en rolig resa med Max-besök och kolla på en massa hästar. Men fy för att åka dit med egen pålle. Jag håller alla tummar.

Datum: 2008-09-15 Tidpunkt: 21:00:05
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0