En massa strunt..

Jaa, jag är fortfarande vaken dumt nog.. Är för pigg för att kunna sova.. Sov ju så knepigt inatt eftersom vi var ut!
Men det blev en kul kväll igår(fredag alltså) och jag har kort på mig och Markoolio.. haha! Han var full.. snackade om sin orakade hårdrocksballe och en massa sånt, hahaha. Men det var bra drag iaf, kul kväll, skoj att D bjöd dit oss!! :D

Idag har vi mest degat, åkte upp på Ersboda för L skulle lämna in sin projektor..passade på att byta kolsyrepatronen till Sodastreamern och handla till middagen, blev tacos, mums!

Sen kom S hit och jag skjutsade henne till Hippo och fick träffa Illen och se hur han bodde! Såg även vars Danne i förra stallet har inkvarterat sig! Var skoj att titta när hon red men ojj vad ridsugen man blev själv! Längtar så tills min Dust är hel igen, just nu längtar jag tillochmed efter att bara skritta honom i skogen!! Min älskade häst!
Jag ska nog ringa kliniken till veckan och boka tid, kanske kan göra det på fikat på jobbet.

När jag skaffar ny häst, då vill jag nog stå på Hippo! Det verkade så himla behändligt där, med flera ridbanor och ridhus nära och så fina områden. S sa att det fanns massa härliga ridvägar också. Plus att det finns bra tränare på plats vilket ju är ett stort plus om man ska skaffa sig en yngre förmåga. Ja det är bara att börja spara nu, jag önskar att jag hade råd att ha två. Men framtiden får väl utvisa när min tid kommer, jag är ju inte lastgammal direkt även om jag önskar att jag kunde ha fått fortsätta när allt gick så bra och var så roligt. Varför ska just min älskade häst vara så gammal för? Önskar han hade varit en 10-15 år yngre.. Min pälskling!

Nej, nu ska jag ta ett allvarligt snack med mig själv så kanske jag kan somna!

Kommentarer
Sandra

unique822live.se är de bara att adda på msn så du kan skicka kortet och så kan ja svara på dina frågor där ler .. Träffade mor din på dansmaran ikväll =) kramar

Datum: 2008-09-14 Tidpunkt: 03:20:29
Blogg/URL: http://livfebroken.blogg.se/
Sandra

[email protected] skulle det vara inte 822

Datum: 2008-09-14 Tidpunkt: 03:22:05
Blogg/URL: http://livfebroken.blogg.se/
Emily

Ridvägarna kring hippo är verkligen helt underbara! Och så har dom terränghinder! :-)

Datum: 2008-09-14 Tidpunkt: 08:32:07
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
sandrahedman

Jo men de har bara med de auditions som gjordes med den riktiga juryn. Gick hon inte vidare till den så är det därför

Datum: 2008-09-14 Tidpunkt: 18:46:59
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0