Dutten sovit inne

Inatt har Dutt sovit inne, i SIN egen box. Den box han inte stått i på 1½ år. Det var mys att se honom där..min lilla pälskling! Jag och Paps fick ett infall så vi spånade upp boxen och lät honom sova inne, det verkade som att han tyckte att det var skönt!

Såg film igår, Irene Huss-Guldkalven, den var bra. Men jag var jättetrött så jag gick och la mig efteråt och försökte läsa lite Ridsport men vaknade 04 inatt och då var lampan tänd och tidningen låg bredvid mig i sängen, haha.

Nu är vi hos Elsk mor&far, väntar på att hans mamma ska sluta så vi kan käka middag..

Har nyss hoppat ur duschen, ska väl läsa lite Kalle Anka eller nått, haha, jag blir så rastlös när jag inget har att göra.. Surfa runt lite en stund  först bara =)

Kommentarer
Nikolina

Hej godis! vad tycker du ja eller nej till päls? skriv just din åsikt i min blogg, vore jätte snällt! dessutom kommer jag lägga ut ditt namn i inlägget senare ikväll, tack puss!

Datum: 2008-09-20 Tidpunkt: 23:55:10
Blogg/URL: http://mjaubaby.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0