Äntligen fredag!!

Ja, äntligen är det fredag och sista jobbdagen denna vecka. Även den längsta...suck!!
Åker hem till Paps så fort vi slutat jobbet, ska bli mys. Måste pussa på min Dutt!! Han är den sötaste!

Jag är så trött trött trött. Bläää! Hoppas man blir piggare när man kommer på jobbet..

Ser fram emot en lugn och skön fredagkväll, kanske med lite film eller såå..hoppas att det blir så!


Igår blev det ingen träning, kom på att det nog inte skulle fungera med mina otränade knän. Hade tvättstugan dessutom som jag höll på att glömma bort på slutet..Fick hoppa upp ur sängen och kuta ner strax innan 22 när jag kom på att jag hade tvätt i torkskåpet, haha tänk om jag somnat...de hade varit lite fult!!

Nej ska nog gå och borsta tänderna nu och sen fara till jobb kanske...fast vill inte åka såå tidigt då blir ju dagen ännu längre..undrar om det är värt att flexa hem idag om man får? Fast jag har ju kämpat denna veckan för att få in lite flex...jaja får se hur det blir!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0