Skithöst

Kliver upp vid halv 10 och det är fortfarande 0 gradigt ute!! Jävla skithöst. Hur halt kommer det inte att vara då?
Dessutom tror jag inte att motorvärmarstolpen fungerar, jag är inte säker men när man tittar på den så verkar det först ska stå den verkliga tiden vad klockan är, och sen ska man ställa in tiden när man ska åka. Men tiden som står hela tiden var 13:13 när jag var ner vid halv 10, isåfall går den ju fel och då kommer inte motorvärmaren ha varit på när jag ska åka! Jävla bajs grej.
Jag är så himla less på saker som inte kan fungera, och framförallt på att hyresvärden aldrig dyker upp! Vi har ju faktiskt bott här sen 1a juni men ingenting har blivit ordnat som skulle bli det.
Jag måste be Elsk ringa till honom han är bättre på såna saker. Undrar om han har tid att göra det idag. Hoppas det.

Jag håller på att bli sjuk och jag vill inte, jag har inte tid eller råd att vara sjuk nu. Dessutom inte på en kvällsvecka för man förlorar så mycket mer då. Vore ju skönt att kunna få en lön iallafall då man varken haft semester eller varit sjuk, så man får se vad man kan få en normal månad iaf!

Ska åka ut till Dust strax innan 11 och hoppas att det blivit lite varmare då. Hade säkert gått bra att rida ikväll för det blir ju trots allt lite varmare under dagen, men nu kan jag ju inte det. I värsta fall får jag väl leda honom i maskinhallen då, men hur skojsigt känns det på en skala?!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0