Premiärturen..och en regnig tur!

Igår blev det då dags för premiärturen på 4½ månad! Det har nog aldrig känts så skönt att sitta i sadeln igen, och vad bättre var att min älskade mamma var med, fast från marken! Det var också länge-länge sen!!
Dust var pigg, framåt och alldeles alldeles underbart söt! Som bara han kan va! <3

Idag var det en lite surare Dust som mötte mig i hagen. Han tycker inte om regn, och han tycker inte om matte när hon tvingar ut honom i regnet. Dessutom gillar han ju inte alla bilar, vilket tydligt märktes idag då han vände på en 5 öring mot diket och skuttade runt så jag nästan ramlade av! Knas-häst!

Nu är jag hemma och Elsk fixade i ordning middag åt mig, för jag hade ju inte hunnit käka innan. Åkte direkt från jobbet efter att jag fått välbehövlig massage!
Nu ska jag bara slappa!

Kommentarer
Mammelimamman

Tur det gick bra, balansen är inte helkass än då;-)

Kommer gärna upp framöver och avlastar dig, jag har inget emot att sätta mig i sadeln igen -när han blivit lite lugnare förstås... Min nacke tål inga tokmanövrar!

(om jag har några ridbyxor vill säga, de trillar väl av mig allihopa!)

Datum: 2008-10-01 Tidpunkt: 20:53:05
Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Du har en grymt snygg blogg!!

Ha en trevlig torsdagskväll.

Datum: 2008-10-02 Tidpunkt: 19:55:35
Blogg/URL: http://junitjejen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0