Mys dag

Min mamma kom till oss igår!! Vi hann precis umgås litegranna innan hon gjorde i ordning sig och for på dans.
Jag och Elsk var och handlade lite.
Sen gick jag och la mig, väcktes av ett telefonsamtal av mamma, då hade någon/några försökt göra inbrott i hennes bil så hon fick inte upp bakluckan!! Och jag som var så trött det tog en stund innan jag förstod!
Som tur är blev inget stulet, men det var ju typiskt att det skulle hända nu när hon bytt bil och inte med den gamla. Det är ju så mycket billigare å laga en gammal å dessutom känns det inte riktigt lika "skaligt" på nått sätt.

Nåja jag kravlade mig upp imorse och for till stallet. Släppte ut pållarna och red min Dust. Vi råkade rida rätt in i jaktlaget. Tur att han är vit och utan horn. Tvärvände och red en sväng längs vägen i stället. Nu börjar Dust vara mer igång, han vill inte alls gå hem och tycker att 30 minuter det är ju ingenting. Tittar fundersamt på mig när jag "parkerar" utanför stallet och sitter av, typ va? är vi klar redan? Sötisen!
Fixade klart stallet och var hemma strax efter 10 nån gång. Käkade lunch och sen somnade jag. Har dragits med huvudvärk hela dagen, en konstig huvudvärk sitter typ i tinningen och ögat som..tog ur linserna iaf. Måste nog boka tid hos optikern kanske är mitt synfel som blivit värre. Känns dock surt när man köpt linser för 6 månader och hunnit använda typ 2!

Jag och mamma for upp på Ersboda, vi var en sväng på myrorna där jag hittade en jättefin väska från Topshop, och några böcker samt Bröderna Lejonhjärta på VHS.
Hem igen och lagade middag. Sen somnade jag igen! Mycket sov idag..
Mamma väckte mig vid halv 8 och då hade hon dukat upp ost och frukt, sen såg vi Sex and the City! Den var lika bra som förra gången jag såg den!

Nu ska jag strax försöka sova, vet inte hur bra det kommer att gå men lär väl vara totalt död imorgon annars! Imorrn ska mamma följa med till stallet! Blir mysigt!
Sen har vi tvättid imorgon också.

Kommentarer
i

saknar dig meed !!!!!



åh, lät som en härlig dag! :)

Datum: 2008-10-19 Tidpunkt: 17:45:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0