Lite piggare efter en dusch

Lite piggare nu!
Har bakat bröd och duschat. :)

Idag har hyresvärden varit här och kikat på lägenheten (igen). Nu har han lovat att komma på fredag och byta toastol, fläkt, laga dörrhandtaget till balkongdörren, byta fönsterrutan också ska han kolla upp elementen eftersom vi inte har fått någon värme, han misstänkte att termostaten farit!

Sen fick vi även byta vår miniparkering mot en annan, fast nu får vi betala ordinarie pris men det känns ändå ok iochmed att vi knappt kunnat stå på den mindre parkeringen sen vi köpte Audin. Oftast har jag fått ställa Polon efter vägen. Speciellt om det stått bilar parkerade bakom oss, då har jag absolut inte kunnat parkera!

Så det känns kanon!

Nu väntar jag bara på att Elsk ska spela färdigt så jag kan få se en film tillsammans med honom!

Imorgon åker vi till Öredalen med gamla soffan + säng, också blir vi bjuden på middag där av svärföräldrarna! Mys!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0