Helmysig dag med min paps!

Jag och min Paps har haft en mycket mysig dag tillsammans!
Vi drack kaffe och åt frukost när han kom vid 9.30, sen åkte vi ut till Dust. Det var ju inte det roligaste vädret idag men gick rätt bra trots allt, kom dock en lastbil men Dust håller sig ju lugnare om det är någon han känner som promenerar med så det gick fint!
Sen bytte jag om till vanliga kläder och vi åkte in till stan för att shoppa jeans åt Paps och en present från Paps till Elsk. Hittade 2 par jeans i första affären, dessutom fick Paps 25% rabatt för att han fyllde i att han ville ha nyhetsbrev, snacka om klipp!
Jag köpte en bärbar telefon, så snart(bara den laddat färdigt) kan ni ringa hem till oss igen. Jag blev så förbannad på att vara utan och den vi beställde kommer ju aldrig. Får jag inte avbeställa den så får jag väl sälja den!

Sen bjöd Paps på fika, det var mums. Och jag handlade the åt mig och mamma.
Åkte hem och klippte Paps, sen slappade vi lite och efter det gjorde Paps en superduper underbart god middag!!

Nu har han och Krajna åkt, och jag&Elsk ska alldeles strax åka upp till jobbet för att bada lite bubbel, MYS!

Soffan är btw, helt underbar!!

Kommentarer
Paps

Tack för en härlig dag.Den var efterlängtad!

Datum: 2008-10-25 Tidpunkt: 12:36:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0