Försovde mig

Jag försovde mig i morse så jag hann inte rida min Dust. Får se hur orken är efter turridningen, kanske åker jag ut igen och rider sen men just nu känns det inte som så.
Jag tror inte att hela igångsättningen står och faller med en vilodag, efter knäppturen igår kanske det bara är bra. Han går ju i hagen och rör på sig också. Men lite dåligt samvete har jag..

Nu bär det strax iväg mot turridningen. Elsk ska lämna mig på OK där en arbetskompis plockar upp mig, sen ska vi plocka upp några till!

Om Elsk har otur så måste han åka och hämta släpet, som varit på blästring, när jag är borta. Hoppas vi kan göra det när jag kommer tillbaka istället, jag litar inte riktigt på hans lokalsinne så han kan nog lika gärna hamna i Skellefteå eller så :P

Kommentarer
vansinnet

Haha, vad jobbigt om du skulle måsta hämta elsken i Skellefteå efter jobbet.



Tror inte du behöver ha dåligt samvete för Dusten. En vilodag ibland är bara bra. Muskler och ligament byggs upp under vilan, så en vilodag var 3:e dag är bara bra. Om han dessutom går i en hyfsad hage så är det nog verkligen ingen fara.

Datum: 2008-10-26 Tidpunkt: 14:27:07
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Mamme

Inte tar han skada av det gumman min! Du håller så hårt på shemat så det är ingen fara alls! Ha absolut inte dåligt samvete! kram-kram

Datum: 2008-10-26 Tidpunkt: 16:01:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0