Deprimerande väder som sen vände

Ursch vad det var deprimerande att vakna till spöregn. Hade ju egentligen tänkt åka ut till Dust direkt på morgonen för att kunna hinna med honom innan tvättstugan. Nu blev det inte så, och det är jag glad för, för nu är det ju fint ute. Tyvärr så kommer det väl hinna bli mörkt istället, för jag måste ju passa tvättstugan nu.
Och hungrig är jag också. Men snart borde den sista tvätten vara torr, så då kan jag käka middag och sen åka ut till min Sötipöti Dust.
Tur att vi gillar att rida när det är mörkt.. hihi.

Undrar vad man ska käka idag. Hörde att Elsk och L snackade om Max och helt plötsligt blev jag dödligt sugen på en Low Carb-burgare därifrån. Typiskt! Hur ska jag nu kunna locka mig själv med en tråkig omelett?

Kommentarer
Mamma...

hmmm... Jag har liksom omvända problemet då...

så ikväll blir det tokonödiga chips så kanske det vänder ;-) och ett glas rött till det.. (huvva vilken kombination!)

Men cykelturen gjorde mig hungrig iallafall! :-P

Datum: 2008-10-11 Tidpunkt: 19:20:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0