Vet ni vad jag gjorde klockan 12 inatt?

Jo, jag och Elsk satt på golvet i vardagsrummet och försökte få bäddmaddrassen att bli ren. Kisse hade nämligen kissat på båda våra täcken, samt madrassen.
Det mest ironiska är att mamma berättat att hon tyckte jag skulle köpa sån där plastfrotté och jag har inte gjort det än. Fan fan fan att jag inte gjorde det på en gång då hade det aldrig kommit kiss i sängen.
Inte är det bättre att jag inte känner någon doft alls så jag måste ju be Elsk sitta och lukta på allt.

Så det gjorde vi vid 12 tiden inatt.

Vad värre är, att vid 01 tiden när jag nästan somnat, så tycker jag att det kisse håller på med låter oroväckande. Kliver upp och går ut i hallen. Då har hon öppnat garderobsdörren, dragit ut påsen med 5 kg kattsand, och tuggat hål på den!!!

Gaaaaaaaaaah, jag blir galen på denna katt. OCH jag måste köpa såna där barnsäker spärrar. Vars man nu köper det!?

Jättesupertrött idag, halsen värker värre än någonsin, jag är sååå förkyld, men ska dricka upp mitt the och åka till jobbet.

Have a nice day!

Kommentarer
Monixx

Vilken knasekatt ni har!

Inte blir man lycklig på dem när de kissar på sådana ställen precis. :-/

Vi har en hane som gärna märker revir inne. Och det är inte heller så uppskattat. Det stinker!

Så han är mest ute. Bara inne och äter sen får han bo i stallet.

Datum: 2008-11-27 Tidpunkt: 11:28:26
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
Pernilla

IKEA brukar ha dom där spärrarna eller Barnens Hus som ju kanske finns lite närmare till, tycker synd om er, kattpiss vill man inte ha i sängen. Hoppas att hon bättrar sig. Å God Jul kan ja ju passa på att säga när jag nu ändå tittar in./Hälsningar från Pernilla i Gideå

Datum: 2008-11-27 Tidpunkt: 17:27:35
Beffa

Hej Pernilla! Tack för tipset, ska kika på barnens hus :)

God Jul till dig med!!

Datum: 2008-11-27 Tidpunkt: 18:13:24
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0