Värdelöst svammel

He va ju som inte mycket Linda Rosing i det programmet inte, men de va lite kul iallafall.

Jag är avundsjuk på lillebrors dator som kan hålla batteriet mycket längre än min. Jag måste alltid ha min kabel i för datorn dör på typ 3 minuter annars, känns inte riktigt som "bärbar" då när man alltid måste vara innom avstånd från ett uttag. Suck.

Nej, ska se om det finns nått bra på tv att glo på innan man måste gå och sova.

Imorrn måste vi nog röjja lite här hemma, det syns att det var förfest här för det är så stökigt. Kissarna har dessutom levt rövare när vi var borta. Knäppgökar! Och nu duger inte maten heller så dom svansar runt oss och ska ha käk. Sötisar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0