Utmanad

Jag blev utmanad av vansinnet.


De regler som gäller är
:
 - Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
 - Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
 - Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
 - Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

7 saker om mig då:


1. Jag har en 25årig häst som tror att han typ är 3.

2. Jag har 2 kombibilar fast vi skulle ha iallafall en sedan.

3. Mina katter har redan klöst sönder den nya soffan. Det gör mig aaaarg.

4. Jag har väldigt ickegröna fingrar, kan tom döda en plastblomma och en kaktus, garderobsblomma, inga problem. Anledningen till att våra nuvarande blommor lever, är Elsk.

5. Min Elsk är den bästa som gått i ett par skor, vi har känt varandra i 7 år och varit tillsammans i 3 år och 7 månader.

6. Jag går runt i en blå "pyjamas" varje dag, med hårnät, på jobbet.

7. Jag gillar att gå omkring utan kläder hemma, och hoppas att grannarna blundar ifall de råkar få syn på mig.


Jag utmanar:
Curant, Zaq, Bokmalen, Mittsnurrigaliv, TeamHannaForsberg, Entersofiesworld och irrre.

Kommentarer
zaq

oj, nu får jag något att bita i... Tro om det finns någon "snifflare" att utmana ;-)

Datum: 2008-11-04 Tidpunkt: 00:22:35
Bokmalen

Hmm, jag gjorde ju det där för bara några dar sedan. Så jag tror att jag bangar denna gången. Men kul att du tänkte på mig!! Kramen

Datum: 2008-11-04 Tidpunkt: 00:33:06
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Petra

Haha - vilken rolig häst =) Jag tror också att jag är yngre än jag är, ha ha. Lycka till i min tävling!

Datum: 2008-11-04 Tidpunkt: 09:11:52
Blogg/URL: http://egokick.blogspot.com
vansinnet

Kommer inte ihåg vad det var för adress, men hon ligger typ högst rankad på bloggkoll..

Datum: 2008-11-04 Tidpunkt: 15:48:44
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0