Tisdag idag då

Så var det tisdag då. Känns skönt för jag är ju ledig imorrn! Får väl inte riktigt sova ut imorrn, men sova längre iaf =D

Ikväll ska jag åka till S och hämta hennes transport som jag ska få låna. Hon är så snäll!

Är väldigt trött idag men det kanske inte är så konstigt, för Elsk och jag var uppe rätt sent. Men filmen var iallafall bra, vi såg Irene Huss-Nattrond.

Idag ska Elsk hämta sin present från sin mor&far, den kom igår! Men då hann vi inte innan  butiken stängde.

Jag hoppas att det går lika snabbt idag på jobbet som det gjorde igår, för igår så bara susade dagen förbi och det skulle vara väldigt skönt om den kunde göra det idag också. Tror tyvärr att det kommer att bli en ganska lång dag eftersom vi har så mycktet körning.
Hoppas på övertid i helgen för isåfall ska jag jobba. Behöver ta igen det jag tappade när jag var sjuk.

Nepp, borsta tänderna och fixa i ordning sig inför jobbet kanske.
Ha en bra dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0