Svammel..

Nej nu ska jag ta och se Bond-Die another day med Elsk.
Fast just nu är det paus så då kan man passa på att blogga.

Kissarna är lite crazy just nu, iaf Zelda. Precis när Vicky hoppat upp och lagt sig i soffan(händer sällan) så laddar Zelda från tvn och tar ett jätteskutt till soffan och landar PÅ Vickan. Stackars katt, hon får bara vara ifred i sitt skåp och knappt det. Ibland är det nog inte lätt att vara kisse!

Men nu är dom sig själva igen efter att den i deras tycke elaka katten åkt hem. Men jag saknar henne! Söta Margit, kom tillbaka snart!

Jag har vädrat i vårt sovrum, det blev så kvalmig luft där när elementet fungerar. Var tvungen att ställa ner det också, det blev FÖR varmt. Jag vill ha ganska svalt. Fast Elsk klagar på att han fryser, men jag gillar inte när det är för varmt när man ska sova. Fast på morgonen får det gärna vara lagom. Inte som det var ett tag när man frös så man skakade fast man tog på sig kofta och yllefilt. Haha, då var det lite väl kallt.

Jag har varit jättesnäll mot Elsk också och stoppat i motorvärmarkabeln i hans bil, jag tror inte ens att han har tänkt på det. Men det måste man ju göra nu, huvva för att sätta sig i iskall bil på morgonen!

Känns skönt att inte behöva kliva upp tidigt imorgon även om jag hellre vill komma hem när Elsk kommer hem. Men veckan är ju bara 4 dagar och brukar gå ganska snabbt.
Dock känns det väldigt konstigt att N slutat, han livar som upp stämmningen i laget och var väldigt rolig att jobba med. Jag tror det kommer bli ett ganska stort tomrum efter vår pajas. Dessutom blir vi ju en man kort och har ganska hög belastning på våra linjer, vilket betyder att det kan bli en del övertid.

Nu tillbaka till filmen, fick skriva ner lite tankar iallafall :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0