Skitkul kväll

Hade en skitkul kväll igår tillsammans med jobbfolk och senare Elsk som också kom dit.
Jag bara älskade hårdrocksgolvet och dansade mest hela kvällen.
Det känns idag vill jag lova, vilken träningsvärk jag har i magen! Och även ryggen. Samt nacken för jag var ju tvungen att headbanga lite också :P hehe.

Grymt rolig kväll iallafall! :D

Ikväll ska vi till P&A och äta tacos, precis vad vi behövde, slippa fixa mat och umgås med trevligt folk. Sen ska jag fodra kväll i stallet också.

Men mitt öra jävlas med mig. Riff raff ruff spelade, och då blev ljudnivån för hög för mig som inte hade några hörselproppar. Så idag tjuter det värre än vanligt och jag är otroligt känslig för ljud. Skitjobbigt! Jag hoppas det lugnar ner sig lite sen. Brukar ju i vanliga fall ha det jobbigt när jag kommer hem på kvällen, men inte dagen efter. Suck. Jag måste hitta ett par bra hörselproppar som gör att jag hör vad folk säger men inte släpper igenom de elaka ljuden. För det är skitjobbigt att ha hörselproppar på krogen, man hör ju inte vad nån säger också skriker man ju själv. Suck. Men är väl bara att inse att jag MÅSTE om det inte ska bli värre!

Kommentarer
i

jo jag har hört vad som ska hända - fy så tråkigt!! hoppas de löser sig!

Datum: 2008-11-23 Tidpunkt: 15:25:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0