Så skönt med fredagkväll

Åh så skönt att jobbarfredagen är över och jag känner mig så duktig som stannade kvar till 16.31 ;) hihi.

Det blir övertid på söndag, 13-21, blir kanonbra. Skön tid också, så får man komma hem och pussa på älskling och kanske se lite film innan han ska sova.

Min kära mor hade lagat middag åt oss och det var så underbart att slippa det när man jobbat så sent. Dessutom var det jättegott! Tack älskade mamma! ♥

Sen följde hon med mig till stallet, vi var ett bra team idag och var klara på 40 minuter, och då hade vi hunnit mocka, sopa, göra mat, ge dust medicin och kyla dust ben, linda hans ben, borsta snabbandagen och göra i ordning ny medicin. Tack snälla underbara mamma än en gång!

Nu har jag varit smakråd åt mamma. Ska väl slösurfa lite medans hon gör sig i ordning, har lovat att skjutsa henne för det är dåligt med parkeringar.

Sen ska Elsk och jag mysa framför en film, kanske man är sugen på lite fruktsallad också :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0