Redan hemma

Nu är vi hemma.
Det började ju inte så bra. När vi åkte från oss hade jag jävulskt ont i magen, den var typ som en stenhård ballong. Jag hade inte druckit mycket, bara 3 glas med mjölk och liiite dooleys i. Drog in till stan och gick upp till D, där drack jag massa vatten i hopp om att det skulle bli bättre. Sen gick vi in på Rex och jag sökte genast upp toan. Väl inne på toan började jag må illa och efter ett tag spydde jag som fan. Helt sjukt äckligt! Fick låna D´s nyckel och gå hem till han och lägga mig, men då mådde jag bra igen. Blev uppringd av P som hade tappat bort Elsk. Han var spårlöst försvunnen. Så jag gick ner igen och D fixade in mig gratis.
Väl där började vi leta efter Elsk och efter ett tag kom D med honom. Han hade varit på toan och spytt. Huvva, hans byxor var inte fina kan jag lova. Så D bad mig ta med honom hem.
När vi stod och väntade på att det skulle komma förbi en taxi så hade vi sån tur att S pojkvän F såg oss när han körde förbi, så han kom och plockade upp oss så vi fick åka hem, sjuuukt snällt alltså!
Så nu ligger Elsk nerbäddad i sängen, tror han sover redan.

Jag har bäddat åt grabbarna, men nu är ju jag sjukt pigg och danssugen. Samt nykter. Jag hann ju aldrig ens bli full, och ändå mådde jag så sjukt dåligt. Har blivit megadålig av kinamat en gång förut, så om det var den i kombination med lite alkohol som gjorde det vet jag inte. Det blev ju ingen kul kväll på det sättet iallafall, men den började bra.
Vi myste i poolen på jobbet, det var meganice.
Under tiden hade grabbarna gått in hos oss, jag hade lämnat nyckel. Jag och A hade sagt till Elsk att de inte kunde komma, och han var mega ledsen över det och pratade om det hela tiden.
Snacka om att han blev förvånad och lycklig, när han går in i lägenheten, och dom hoppar fram från alla rum och skriker! Han blev tom tårögd, min fina sötis. Så himla kul att vi lyckades lura honom och sen göra honom såååå glad. Det slår allt!

Nej nu hoppas jag att jag blir lite trött så jag kan sova, grabbarna får iallafall inviga vår sova som sovplats inatt, får se vad dom tycker om den!

Kommentarer
Mamme

"Sova" hihi ;-) Soffa-soffa-säng, säng, säng ASG

Datum: 2008-11-09 Tidpunkt: 11:54:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0