Nu jämarns!

Nu jämarns har vi städat också, så duktig vi känner oss :) Röjde undan efter helgens presentöppnande, festande, samt massa annat man bara skjutit upp. Nu är både sänglådorna på plats och sängklädseln också. :)
Måste dock boka tvättid, för tvättkorgen är överfull. Suck. Varför ska det vara så krångligt och tråkigt? Var så mycket enklare när man hade tvättmaskin i lgh. Det saknar jag faktiskt.

Imorgon ska jag åka och hämta hästtransporten som jag ska få låna av söta S. Sen blir det stallet och sen hem och laga middag. På onsdag är jag ju ledig för Dusty ska på återbesök på ATG.

Elsk och jag hade tänkt se en film, en Irene Huss. Får se om det blir av, klockan är ju redan mycket. Men känner jag mig själv rätt så somnar jag ändå inte så tidigt.

Nu väntar jag på att mamma ska ringa. Tror hon gör det nu, hör jag :P Nähä, det var till Elsk. Fasiken!!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0