Lite bättre nu..

Mår lite bättre nu, Elsk försökte bota mig med glass och jag tror på tusan att han lyckades. Känner mig iallafall mycket bättre än tidigare idag, dock har jag inte klivit upp ur soffan sen Elsk kom hem så det återstår ju att se hur det känns då. Känns bättre när jag ligger ner iallafall och det är ju ett plus.
Är dock väldigt trött och det är väl kanske inte så konstigt heller.

På fredag fyller Elsk år, jag längtar. Och då ska jag till optikern också, 12:15. Det vore skönt om jag inte behöver byta styrka för då har jag typ inte köpt 5 par linser i onödan. Jag menar annars måste jag ju köpa nya det känns surt. Speciellt eftersom jag inte vet om de går med på att ge mig styrkorna så jag kan forstätta köpa via internet...annars måste jag tänka noga på vad de har för erbjudande, jag tycker nämligen det är bra att kunna köpa linserna billigt, när jag har råd, och annars använda glasögon tills man har råd.
Dessutom har jag nu betalat mindre än 1200 kr om året för mina linser, och tidigare betalade vi 3600kr för dom! Exakt samma märke alltså!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0