Knaspålle och knäppa kissar

Min pålle var visst lite pigg å busig idag, för han gjorde lite små krumsprång när jag satt upp! Knashäst! <3
Det blev en mysig tur, så härligt med minusgrader och frostvitt gräs. Nu väntar jag bara på snön! Komsi komsi!
Pålle blev dock svettig efter en 30 minuters skrittrunda, så nu får vi se vad kliniken säger men om han inte blir satt på vila så måste jag nog klippa honom sen. Går ju inte att ha en häst som blir svettig efter 30 minuters skritt!
Sen så tappade vi ett boots idag också, haha första ridturen med boots och då tappar vi ett?! :P Men pålle söt, han upptäckte det så han stannade, och matte fattade först nada men sen såg jag det så då var det bara att hoppa av och sätta på det igen!

Nu måste jag snart bege mig till jobbet, det känns lite drygt för egentligen skulle jag vilja hinna dammsuga, för annars måste nog Elsk göra det och han hade massor att göra ikväll. Men jag hinner inte nu och jag vill verkligen inte stressa, tänk om migränen kommer tillbaka då!

Kissarna är knäppa, men de klöser just nu på sitt träd iallafall. Fick skälla lite på Vicky som försökte klösa på soffan. MORR!

Tjillevipp, hörs inatt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0