Julpyntat lite

Ja vi tjuvstartade redan idag med lite jul/adventspynt.
Åkte nämligen till Rusta och där fanns ju granris med ljus girlangen till balkongen som jag ville ha. Så vi handlade den, en jullöpare till vardagsrumsbordet, och en krans till dörren.
Var som tvungen att sätta upp allt ju. Mycket mysigt blev det, I like!!

När vi var på Maxi (storhandlade idag) och jag skulle ta ägg, stod där en förpackning med ljus, det är som ljus i små glas och på varje står det liksom 1, 2 , 3 osv. ända till 24. Som en adventskalender! Så den var jag ju tvungen att köpa förstås.
Vet inte riktigt hur, eller vars jag ska ställa dom bara?
Köpte mossa till adventsljusstaken också. Åååh vad jag längtar!!!

På måndag ska jag se julkalendern och tända ljus nummer ett! Och hos pappa på söndag får vi tända ljus nummer ett i adventsljusstaken. Längtar megamycket!

Handlade en julgran till bilen också, tihi. MYS!

Kommentarer
sandrahedman

Jag har beslutsångest! Vet inte vilken av bloggarna det blir..

Datum: 2008-11-26 Tidpunkt: 23:40:08
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0