Jag har fått middag :)

Nu har Elsk kommit hem och jag har fått middag. Tog mig visst en liten tupplur här på soffan, och vaknade när han satte nyckeln i dörren.
Känner mig lite piggare nu, speciellt efter att jag fått mat. Var himla yr tidigare. Urscha.

Har ringt till ATG så onsdag nästa vecka ska vi på återbesök! Håll alla tummar!

Imorgon ska Dust få vinterpjucks. Men vars tog vintern vägen? Idag var det ju typ som vår ute! Suck.. Jag vill ha snö. Speciellt nu när han får brodd och allt, och man har vinterdäck på bägge bilarna. Det får gärna snöa typ en meter nu. NYSS!

Nu försöker jag övertala Elsk att han är sugen på nått gott, så han ska ta en promenad med mig. Känner att jag behöver komma ut och få lite luft, även om det kanske inte går så fort.

Imorrn ska jag vara fit for fight och på jobbet igen. Jag SKA.

Kommentarer
Monixx (Ika77 på buke)

Vi får väl se hur det går med att konka ut Vansinnet och alla hennes 2789 besökare varje dag! hahaha

Nädå, men busa lite kan man väl få göra. ;-)



Men du, hur har du gjort för att det ska stå Tassavtryck istället för kommentarer?



Datum: 2008-11-04 Tidpunkt: 19:03:12
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
vansinnet

Vad är det jag ser? Gör du och Ikelispiken en kupp mot mig? Det var det värsta.



Ja vintern ja, jag som satt på vinterskor på Loppan idag, med brodd och hela baletten, och så är det plusgrader! :-O

Häromdagen var det ju 1 dm snö och -14 grader.

Jag fattar mig verkligen inte på väder.

Datum: 2008-11-04 Tidpunkt: 19:56:29
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0