Jädra missar

Katterna lever rövare och är riktigt jobbiga, skulle helst vilja stänga in dem i en bur eller nått, blir så irriterad på dem när de är och rivstartar på soffan osv.
Zelda har dessutom fått tag på fårskinnspadden igen och tuggat sönder. Suck, förgrymmande katt!
Dessutom stinker det kattskit för Vicky har varit på toan. Hennes mage verkar då inte ha blivit bättre trots att vi bytt mat nu, måste kanske byta igen?
Kanske behöver byta kolfilter på toan också, får väl åka och handla det och kattsand på fredag när man får lön.

Igår hade Zelda kissat på mitt duntäcke och lagt en bajsklump i sängen så det var bara att riva ur alla sängkläder.
Måste handla tennisbollar och se om jag kan få en tidigare tvättid så vi får tvätta täcket, har inte tid förräns på tisdag annars.

Nu måste jag snart göra mig i ordning för jobb, vi börjar kl 14 idag och ska ha arbetsplatsträff. Nervöst!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0