Heeeelg

Äntligen helg! Så skönt det känns. Även om jag bara jobbat 2 dagar denna vecka eftersom jag varit sjuk så har veckan kännts superlång. Kanske för att jag längtat så mycket tills imorgon för att då fyller Elsk år! Min vackraste finaste underbaraste sambo!

Ska ta och hoppa i säng nu för jag hade tänkt kliva upp samtidigt som Elsk för att ge honom present innan han far på jobbet. Och sen tänkte jag åka till stallet tidigt så jag hinner med det innan jag ska till optikern.
Sen måste jag nog på bolaget plus att jag ska fixa farsdagspresenter. Om jag nu hinner, annars måste vi göra det på söndag. Men vill gärna hinna det imorgon. Gruvar mig för optikern faktiskt, vet inte hur mkt det kostar eller vad dom kommer att säga.
Känns ju surt om man måste kasta 5 par oanvända linser pga fel styrka. Suck!

Nej, om man kunde bli trött så man kan hoppa i säng och sova kanske.. vore som väldigt nice.
Elsk min underbare har dammsugat, dessutom har han hunnit träna och laga mat. Han är guld! Den bästa som finns.

Jädra katten har bajsat och det stinker i hela lägenheten. Måste nog byta kolfilter. Och mat, det SKA INTE lukta så här hemskt när det är en sluten låda ju. Suck. Kul att ligga och lukta på det när man ska sova..

Undrar vad man ska ha på sig imorrn? Klänning kanske? hmmm.. Vore nice iofs. Men har nog ingen fin. Jag vill ha jeans tights! Men hinner nog inte köpa..de är säkert för dyra just nu också, snart jul ju.. suck! Fast jag längtar till jul..men man blir så fattig då!!

Nej SÄNGEN var det ju!!

Kommentarer
Monixx

Ja nu längtar man till julen! Men som du säger. Dagarna innan är inte lika skoj när man ser pengarna bara försvinna. Men julaftons morgon när allt är klart och man bara kan ta det lugnt och bara myysa. Sånt gillar man ju.



Gott att det är fredag!

Får önska dig en trevlig helg!

Datum: 2008-11-07 Tidpunkt: 07:19:38
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0