Fredag idag!

Äntligen fredag, även om fredagar på dagveckan är en jobbig dag!
Jag trodde ju att jag skulle jobba övertid imorgon, men igår så sa chefen att det inte blir någon. Sen sa en annan att det skulle bli, så vi får väl se. Vore nästan skönt om det inte blir för jag ska ju släppa ut hästarna så jag kan ändå inte sova ut, och idag var jag väldigt väldigt trött när jag vaknade.
Är lite piggare nu iallafall.
Har packat väskan och ska dra mig mot jobbet nu, orkar inte åka lika tidigt som vanligt när vi jobbar till halv 5. Dagen blir ju nog dryg ändå!

Ska åka hem och äta middag först innan jag åker ut till Dust. Min fina!

Sen blir det nog en slapp kväll i soffan, oavsett om jag jobbar imorgon eller inte...

Ha en bra fredag!♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0