En slappardag..

Uppe med tuppen för att åka och släppa ut hästarna, som tur är så var mamma vaken så jag fick henne till hjälp. Var hemma strax innan 10 och gick då och la mig för att försöka sova lite.. Men det gick jag bet på, slumrade till lite bara men någon sömn blev det inte.
Mamma åkte hem och här blev tomt utan både henne och Margit!

Sen har jag bara legat i soffan..slösurfat..slö kollat på tv.. slappat helt enkelt..

Tänkte få med mig Elsk på en promenad till Coop men vet inte om jag kommer lyckas.. Kom på att de nog stänger tidigare idag också så jag får nog packa på mig lite kläder och ta den promenixen nu!

Kvällen kommer nog spenderas i soffan..Elsk ville det, så så får det nog bli..

Kommentarer
Mammelimamman

thx för skjutsen,sällskapet och en massa prat samt hjälp med "räknaren" den fungerar "kung"...



Syns snart igen!

kramelikramar!!

Datum: 2008-11-01 Tidpunkt: 18:25:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0