Bättre syn

För första gången någonsin när jag har varit hos optikern, så hade jag fått bättre syn! Jag hade alldeles för stark styrka på mitt vänstra öga, och hon sa också att min huvudvärk (som ju sitter bakom vänster öga) kunde bero på detta, för att det är jobbigt för ögat att det är för stark styrka också. Så nu måste jag handla nya linser, men jag är glad ändå för jag trodde att jag hade fått sämre syn och var nästan blind eller nått. Men så var det ikke, yippie!!

Åkte sen ut på Rusta och handlade adventsljusstakar :) Handlade farsdagspresenter, också slank det ner en liten present åt Elsk också, trots att han redan fått sin.
Och sen bolaget då.
Fick tag på Blossa 08!!!!! Yey!! Snacka om att jag blev glad, så jag köpte en åt mamma också. Annars brukar man ju alltid missa ju!
Det var skönt när jag äntligen fick parkera bilen, bära upp allt och slänga mig i soffan.
Nu kan jag ta det lugnt tills Elsk har kommit hem. Skönt.

Den förbannade katten har bajjat igen. Och det stinker. BLÄ.

Kommentarer
Monixx

Men vad skönt när det går åt det hållet med synen!

En glad överraskning kan jag tänka..!

Datum: 2008-11-07 Tidpunkt: 15:54:20
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0