Trött

Så himla trött alltså! Var chaufför till typ halv 5 igår, somna väl vid 5 halv 6 nån gång. Vaknade innan 12... Trött! Har sovit lite till men inte så mkt. Mina linser jävlas så jag kan bara ha en lins inne, skojj. Speciellt när jag inte har mina glasögon med och egentligen borde köra hem. Får väl se hur de andra mår har jag tur kanske nån av dem är tillräckligt bra för att köra.

Snart ska vi äta middag, jag är jättehungrig. Men har typ ont i huvudet också! Hatar när man har sovit för lite då känns det som att man är bakis eller nått!!! Suck!

Kommentarer
Emily

Svårt värdelöst att känna sig bakis när man inte ens fått dricka ;-)

Datum: 2008-05-01 Tidpunkt: 21:15:25
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0